Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Operation Black Point 19-20.11.2011
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna -> ZAPROSZENIA / Zloty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radwan
PostWysłany: Czw 0:40, 03 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Sie 2011

Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam serdecznie.
W imieniu ASG OF BROTHERS mam zaszczyt zaprosić społeczność NAVY TEAM na zlot organizowany przez nas, który ma się odbyć w dniach 19-20.11.2011 r. na terenie nadleśnictwa Leśny Dwór obok Dębnicy Kaszubskiej.

1.Lokalizacja – rozpoczęcie, stacjonowanie oraz zakończenie odbędzie się na terenie rekreacyjnym nadleśnictwa Leśny Dwór ok. 1.5 km od Dębnicy Kaszubskiej. Teren jest wyśmienicie wyposażony. Do dyspozycji mamy miejsca parkingowe, miejsce na rozbicie namiotów, dwa punkty na rozpalenie ogniska (opał zapewnia nadleśnictwo). Ponadto mamy do dyspozycji zadaszone punkty ze stołami i ławkami także niesprzyjająca aura nie przerwie nam integracji. Obok ok 20-30 m jest zakole rzeki Słupia, która umożliwia dokonanie podstawowych czynności dla zachowania higieny osobistej.
Mapa poniżej:

2.Co zabrać – sprzęt do bytowania (namiot, śpiwór, karimata) sztućce, talerz lub menażkę oraz napoje wg uznania.
3.Wymagane wyposażenie i umundurowanie – każdy team wyposaża się i munduruje wg wewnętrznie ustalonych zasad czyli Rangersi woodland plus ekwipunek wg uznania, Marines marpat itd.
4.Zapewniamy kiełbaskę i pieczywo na integrację, ciepłą poranną strawę oraz wodę pitną.
Sytuację taktyczną, scenariusz, podział na teamy oraz dokładny plan czasowy podamy nie później niż w niedzielę tj. 06.11.2011 r.

Bardzo istotna sprawa!!!
Jeżeli się zdecydujecie na udział bardzo zależy nam na listach obecności z poszczególnych teamów gdyż to determinuje skład poszczególnych zespołów oraz ich liczebność co jest dla nas jako organizatorów kluczowe. W związku z powyższym prosimy o informację do dn. 11.11.2011 r. na naszym forum w dziale zaproszenia, w którym stworzyliśmy wątek dotyczący przedmiotowego zlotu(www.asgbrothers.pl).
Pozdrawiamy i zapraszamy
ASG OF BROTHERS TEAM
USMC FORCE RECON


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
radwan
PostWysłany: Sob 16:00, 05 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Sie 2011

Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Oficjalny billboard zlotu:


Sytuacja taktyczna:
Śmigłowiec podczas transportu grupy zwiadu do miejsca wykonania zadania rozbija się (Black Point). Z katastrofy ocalało 5 żołnierzy (grupa rozbitków). Ich rolą jest przedostanie się do wskazanego punktu ewakuacji. O zdarzeniu dowiaduje się jednak przeciwnik (grupa pościgowa), której zadaniem jest pojmanie grupy rozbitków. Informacja o katastrofie dociera drogą radiową również do dowództwa, które na pomoc grupie rozbitków wysyła grupę ratunkową.
Zasady walki:
- limit FPS – rozsądek jest najlepszym limitem;
- respawn – 10 min. od momentu dotarcia do strefy respawn;
- magazynki – dopuszczalny każdy rodzaj;
- pirotechnika – kategorycznie niedozwolona;
- limit kulek – brak limitu.
Wyposażenie – prócz opisanego w zaproszeniu wyposażania do bytowania bezwzględnie należy zabrać latarki.
Szczegółowe zadania dla poszczególnych grup oraz zasady bezpieczeństwa zostaną podane na odprawie przed rozpoczęciem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
radwan
PostWysłany: Sob 20:49, 05 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Sie 2011

Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam ponownie!
Tym razem ostatnia porcja danych dotyczących zlotu.
Przyjęta przez nas kalkulacja czasu:
Sobota 19.11.2011 r.
10.00-10.30 Przybycie na miejsce rozpoczęcia.
10.30-11.00 Przygotowanie do działań, sprawdzenie oporządzenia.
11.00-11.20 Briefing – omówienie scenariusza, przekazanie dokumentów i map grupom, uszczegółowienie zasad wynikających ze scenariusza oraz wysłuchanie pytań.
11.20-11.30 Czas dla grup na omówienie postawionych zadań i opracowanie strategii.
11.30 Rozpoczęcie realizacji postawionych zadań przez poszczególne grupy.
11.30-17.30 Realne działania zgodnie przyjętym scenariuszem. Czas zakończenia działań wynika z kalkulacji i jest wartością szacunkową. Ponadto w związku z faktem, że jest to nowy teren dla większości oraz szybko zapadającym zmierzchem ustaliliśmy, że jest to najlepszy wariant.
Ok. godz. 18.00 rozbicie namiotów rozpalenie ogniska no i wiadomo integracja. W związku z tym, że miejsce stacjonowania może nie jest tłoczne ale ludzie tamtędy chadzają i obozowisko w pełnym znaczeniu tego słowa rozbijamy po powrocie z działań aby uniknąć kradzieży, dewastacji itp. Musze nadmienić, że teren jest wyposażony w monitoring straży leśnej ale nie chcę już im gitary specjalnie zawracać. Terminu zakończenia integracji z oczywistych względów nie podaję J
Niedziela 20.11.2011 r.
10.00-12.00 aby nie zdradzać za dużo szczegółów powiem tak. Konkursy ze skromnymi nagrodami.
12.00-13.00 Zwijanie obozowiska, uprzątnięcie terenu no i wyjazdy na swoich kierunkach.
Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. W przypadku niejasności chętnie udzielę odpowiedzi na naszej stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edie
PostWysłany: Nie 13:56, 06 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Gru 2009

Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SHAFT ASG SQUAD

Piter w odpowiedzi na Twoje pytanie powiem tak: po pierwsze na naszym forum brak jest zaproszenia, a po drugie:
Cytat:

Zasady walki:
- limit FPS – rozsądek jest najlepszym limitem;
- respawn – 10 min. od momentu dotarcia do strefy respawn;
- magazynki – dopuszczalny każdy rodzaj;
- pirotechnika – kategorycznie niedozwolona;
- limit kulek – brak limitu.
Wyposażenie – prócz opisanego w zaproszeniu wyposażania do bytowania bezwzględnie należy zabrać latarki.
Szczegółowe zadania dla poszczególnych grup oraz zasady bezpieczeństwa zostaną podane na odprawie przed rozpoczęciem.


sorki ale na akcje bez chociażby zasad MCS LT nie jadę, wesoła jebanka z liczeniem na rozsądek małoletniego przeciwnika z podpiętym boxem jakoś mnie nie kręci.
No to moją odpowiedź i opinie znasz.

Siemka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
radwan
PostWysłany: Nie 23:32, 06 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Sie 2011

Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

edie napisał:
Piter w odpowiedzi na Twoje pytanie powiem tak: po pierwsze na naszym forum brak jest zaproszenia, a po drugie:
Cytat:

Zasady walki:
- limit FPS – rozsądek jest najlepszym limitem;
- respawn – 10 min. od momentu dotarcia do strefy respawn;
- magazynki – dopuszczalny każdy rodzaj;
- pirotechnika – kategorycznie niedozwolona;
- limit kulek – brak limitu.
Wyposażenie – prócz opisanego w zaproszeniu wyposażania do bytowania bezwzględnie należy zabrać latarki.
Szczegółowe zadania dla poszczególnych grup oraz zasady bezpieczeństwa zostaną podane na odprawie przed rozpoczęciem.


sorki ale na akcje bez chociażby zasad MCS LT nie jadę, wesoła jebanka z liczeniem na rozsądek małoletniego przeciwnika z podpiętym boxem jakoś mnie nie kręci.
No to moją odpowiedź i opinie znasz.

Siemka


Edie, co do zaproszenia - niebawem pojawi się na Waszym forum - miał je wrzucić Królik ale miał jakieś problemy. Oczywiście nie zapomnieliśmy i o Was. Imprezą tą chcemy się odwdzięczyć za miłe przyjęcie na Waszych i innych imprezach:)

Co do limitów FPS- nie chcieliśmy narzucać limitów - uważamy, że ludzie których zapraszamy mają na tyle wyobraźni, że nie będą walić z paru metrów z replik po pińcet fps i więcej:) Być może jesteśmy naiwni i będzie zupełnie inaczej, ale to pokaże czas.

Tak czy owak Edie serdecznie zapraszamy Ciebie i cały SHAFT na mam nadzieję miłą wymianę kompozytu! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edie
PostWysłany: Pon 7:55, 07 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Gru 2009

Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SHAFT ASG SQUAD

Trochę mi nie pasuje że pogadanka mimowolnie odbywa się tutaj.. powinna być albo u Was albo u Nas ale tak wyszło jak wyszło.
Co do zaproszenia to była tylko taka zgryźliwość / żart Wink
Co do reszty nie.
Squad S.H.A.F.T. należy do KP między innymi dlatego że wspólnie z innymi członkami podjęliśmy decyzję o zachowaniu zasad bezpieczeństwa i ich przestrzeganiu. Liczysz na wyobraźnie innych? Cóż taka Twoja , wola ale przy okazji umywasz ręce od wszystkiego co mogło by zajść. Nieprawdaż? Na ten temat było tyle dyskusji że nie ma sensu ciągnąć ich dalej a na pewno nie tu i nie przy tej okazji.
Ustal limity jak w MCS i nakaz ich przestrzegania a zapewne z miłą chęcią się pojawię i nie tylko ja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
radwan
PostWysłany: Pon 14:28, 07 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Sie 2011

Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dokłądnie Edie, miejscem na takie rozmowy powinno być PW bądź nasze/Wasze forum - zapraszam:)

Żyjemy w wolnym kraju, każdy ma wybór- nie odpowiadają Ci zasady-nic na siłę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radwan dnia Pon 14:31, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Technofilia
PostWysłany: Pon 22:21, 07 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 06 Kwi 2010

Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Edie dla twej spokojności wtrącę się ciut. ASG of Brothers są rekrutami w KZT. Impreza przez Nich robiona miała być i jest tylko i wyłącznie dla KILL ZONE TEAM'S i przyjaciół. Z przyjaciół miał być NAVY oraz SHAFT. Reszta to KZT i rekruci. Całe KZT zachowuje limity choć są one o 20 fps wyższe niś w MCS i 10 fps wyższe niż MCS Light. To że chłopaki napisali NO LIMIT raczej nie sprawi że cały KZT specjalnie z tej okazji i na tą imprezę powstawia springi 220. No nie dajmy się zwariować. Jeżeli przestaniemy sobie ufać, to najlepiej przestańmy bawić się w ASG, bo skończy się to tym że strzelanka ma trwać 6h a chronowanie z tego będzie trwało godzin 5.
Jak to zawsze mawiam w takich sytuacjach: DAJTA SE NA LUZ!

PS. normalnie na tekst o małolatach, poczułem się odmłodzony Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Technofilia dnia Pon 22:24, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
edie
PostWysłany: Wto 16:53, 08 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Gru 2009

Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SHAFT ASG SQUAD

Akurat Ciebie Staruchu nie miałem na myśli !

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
martin
PostWysłany: Wto 17:04, 08 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 08 Sie 2011

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

edie napisał:
Akurat Ciebie Staruchu nie miałem na myśli !


Edie nie mów do Techna per "staruchu" bo jak On staruch to my juz matuzalemy... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Technofilia
PostWysłany: Wto 17:51, 08 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 06 Kwi 2010

Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wiem. Musimy wpaść do Ustki i Ediego siłą przywlec Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edie
PostWysłany: Śro 18:41, 09 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Gru 2009

Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SHAFT ASG SQUAD

Oj tam, oj tam ...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
radwan
PostWysłany: Czw 18:39, 17 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 20 Sie 2011

Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam. Panowie i Panie wynikły pewne bardzo ważne okoliczności mające wpływ na organizowaną przez nas imprezę. Mianowicie, na terenie gdzie planujemy organizację w sobotę odbędzie się polowanie zbiorowe organizowane przez lokalne koło myśliwskie. Uwzględniając ten fakt a w szczególności bezpieczeństwo uczestników musimy zmienić organizację zlotu. Zdajemy sobie sprawę, że może to wpłynąć na obecność niektórych osób bardzo przepraszamy ale w chwili kiedy zdecydowaliśmy się organizować zlot z-ca nadleśniczego nie przekazał nam takowej informacji, gdyż najprawdopodobniej też nie wiedział jeszcze o tym. Jeszcze raz bardzo przepraszamy.
Propozycja jest następująca:
Przyjęta przez nas kalkulacja czasu:
Sobota 19.11.2011 r.
14.00-15.00 Przybycie na miejsce.
15.00-16.00 Rozbicie namiotów rozpalenie ogniska no i wiadomo integracja i niekończące się rozmowy. Terminu zakończenia integracji z oczywistych względów nie podaję.
Niedziela 20.11.2011 r.
9.00-10.00 Pobudka, śniadanko, przygotowanie do działań, sprawdzenie oporządzenia.
10.00-10.15 Briefing – omówienie scenariusza, przekazanie dokumentów i map grupom, uszczegółowienie zasad wynikających ze scenariusza oraz wysłuchanie pytań.
10.15-10.25 Czas dla grup na omówienie postawionych zadań i opracowanie strategii.
10.30 Wymarsz do punktu START. Rozpoczęcie realizacji postawionych zadań przez poszczególne grupy.
10.35-15.30 Realne działania zgodnie przyjętym scenariuszem. Czas zakończenia działań wynika z kalkulacji i jest wartością szacunkową.
W związku z powyższymi zmianami proszę o ponowne potwierdzenie obecności przez teamy, której wcześniej się zadeklarowały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piter
Administrator
PostWysłany: Nie 18:51, 20 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 17 Paź 2009

Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - NAVY TEAM

Dziękuję wszystkim za rewelacyjną zabawę, i przepraszam że odjechaliśmy bez pożegnania lecz troszkę się mi spieszyło. Było naprawdę dobrze, dużo akcji oraz szybkich działań. Oby do następnej edycji.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
martin
PostWysłany: Nie 21:48, 20 Lis 2011 Powrót do góry


Dołączył: 08 Sie 2011

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

Lęborscy misie kolorowe ( czyt. rangers ) dziękują za niezłą ilość kompozytu zrzuconego przez Navy na nasze głowy. Było "grubo" i do następnego, oby jak najrychlej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna -> ZAPROSZENIA / Zloty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare