Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
ťť FREEDOM FIGHTERS II - 31.01.2010

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna -> ZAPROSZENIA / Spotkania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin
PostWysłany: Pon 20:11, 21 Gru 2009 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

wkleję tu abyśmy nie zapomnieli że zostaliśmy już na tę imprezę zaproszeni :


BARDZO WAŻNE !!!


1) Zakładka na stronie spotkania (do której link poniżej) o nazwie REJESTRACJA NA ZLOT jest tylko i wyłącznie dla osób, które zdecydują się na uczestnictwo w FF2 ! Jednym słowem mówiąc - NIE chcesz uczestniczyć to się nie rejestruj i NIE rób syfu na liście chętnych ! Rejestracja przebiega podobnie jak byście to robili na większości for internetowych. Proszę aby podczas rejestracji wpisywać swój nick oraz nazwę teamu jako wyraz połączony łącznikiem dolnym czyli " _ " np.

ZOFIA_ZHP

Ułatwi nam to w ostatecznej fazie podział na teamy oraz księgowanie wpłat.

2) W lewym górnym rogu stronki o FF2 znajdziecie linki: SCENARIUSZ, MAPA, INFORMACJE, REJESTRACJA NA ZLOT. Co jakiś czas będą się pod nimi pojawiać nowe info. Póki co UDOSTĘPNIAMY tylko : kawałek scenariusza [ na tą chwilę mogą być dla Was niejasne te wycinki lecz w miarę przypływu kolejnych wiadomości wszystko poukłada się Wam jak należy ] oraz link informacje.

BARDZO PROSZĘ O PRZECZYTANIE tego co jest pod linkiem INFORMACJE.

3) Jak tylko na stronie pojawią jakieś neewsy, będziemy informować na Waszych forach iż doszło coś nowego do przeczytania. Już wkrótce mały video filmik wprowadzający w klimat FF2

4) Podobnie jak w FF 1, w grze udział będą brali medycy a system trafień obsługiwać będą karty losowane przez każdego uczestnika na odprawie. Oczywiście tak jak poprzednio będą bardzo uproszczone lecz nieco zmodyfikowane w porównaniu z poprzednią edycją.

WAŻNE:

Freedom Fighters 2 to NIE MILSIM mimo iż wiele jego elementów będzie go przypominało.

5) Uczestnicy tacy jak BOREK lub CZARNY - dla Was nasze drzwi zawsze są otwarte i wchodzicie bez specjalnych zaproszeń, dotrzymując oczywiście wszelkich wymogów, reguł rejestracji itp, które są zawarte w linku INFORMACJE

6) Więcej info już wkrótce


Póki co ...... ENJOY !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Śro 21:50, 06 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

no Panowie Szlachta! Określać się kto jest zainteresowany a kto nie chce jechać. Żeby wszystko było jasne, bo czasu coraz mniej do rejestracji! Ja oczywiście jestem za!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Śro 21:51, 06 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

Oto nowy adres stronki gdzie należy sie rejestrować:

[link widoczny dla zalogowanych]

tyle, że przed rejestracją powinniśmy się chyba dogadać czy i w jakim składzie NT będzie uczestniczyło w tej strzelance.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
milo
PostWysłany: Pon 13:55, 11 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 07 Sty 2010

Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

UWAGA !!

PROSZĘ WSTRZYMAĆ SIĘ Z WPŁATAMI DO DNIA 22.01.2010r.

Na tą chwilę jest mało osób chętnych na imprezkę. Ludzie będą się decydować pewnie na ostatnią chwilę więc poczekajmy z wpłatami do 20.01.2010 czyli do ostatecznej daty mozliwych zgłoszeń. Jeżeli do tego dnia znajdzie się odpowiednia ilość chętnych (minumum, które sobie założyliśmy) to dam OFICJALNE HASŁO aby wpłacać pieniążki (będzie na to dwa dni, tak jak napisałem powyżej, do daty 22.01.2010)

Jak minimum nie zostanie osiągnięte to dnia 20.01.2010 dam informację o fakcie iż impreza się nie odbędzie.

Szanuję Wasz czas i pieniądze dlatego wolę uniknąć przelewów w moją stronę a później odwrotnie.

Podsumowując:

Dam info czy wpłacamy czy nie jak nadejdzie odpowiednia chwila.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
milo
PostWysłany: Śro 20:34, 13 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 07 Sty 2010

Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Minimum osób, osiągnięte Smile MOŻNA WPLACAĆ PIENIĄDZE

Dane do przelewu znajdują się na stronie FF2 w zakładce REGULAMIN


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
milo
PostWysłany: Wto 13:46, 19 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 07 Sty 2010

Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PRZYPOMINAM, ŻE DO DNIA 22.01.2010 PIENIĄDZE MUSZĄ BYĆ ZAKSIĘGOWANE NA KONCIE. PO TEJ DACIE BEZ SENTYMENTÓW BĘDĘ ODRZUCAŁ OSOBY, KTÓRE SIĘ NIE WYWIĄZAŁY. REGULAMIN JEST JASNY I TAKI SAM OBOWIĄZUJE WSZYSTKICH.




DLA LUDZI, KTÓRZY NIE POTRAFIĄ ODCZYTAĆ NUMERU KONTA NA STRONIE FF2 PODAJE NAMIARY:



KAMIL SEWERYN
76-200 SŁUPSK
ul. SYGIETYŃSKIEGO 7/7

nr konta: 38 1940 1076 5448 6513 0000 0000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez milo dnia Wto 13:47, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
piorun
PostWysłany: Śro 23:27, 20 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 21 Gru 2009

Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

nie mogę się zarejestrować bo ich system rejestracji jest wyłączony

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
milo
PostWysłany: Pon 16:13, 25 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 07 Sty 2010

Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Podział na TEAMY:

GRUPA BIAŁYCH (Wojska amerykańskie):

doMinika_RATS
DUCHU_RATS
Yosho_RATS
Terenowy
barracuda_SPZ
eldarion_SPZ
Kacper_SPZ
MILLER44_spz
Sezamek_SPZ
Skaut_SPZ
SPZ_CzarnY
Zwierzu_SPZ
OBER_SPZ
G_ustli_K - UN
kingerx_UN
Piotras_UN
xsero_UN
Felix_T20
chris_T20
Lost_Team20
Ranger_Team20
OLO_BLACK WIDOW
DARECKI_BLACK WIDOW
Nansze_Black Widow
marine
mariusz
martin_GTS
Basajew_SPZ
Baron_SPZ
Kiler_UN
Sokol_UN
Marysia_SPZ


DOWÓDCY BIAŁYCH: KACPER (SPZ) oraz GUSTLIK (UN)



GRUPA NIEBIESKICH (Wojska partyzanckie):


borek_got
arreis_got
Dantee_KPM
Daro_KPM
fubar_kpm
GRUBY_KPM
GULI_KPM
Marcja_KPM
Mario75_KPM
Mike KPM
renifer181_KPM
Sebi_KPM
SKURA-KPM
szuwi-KPM
Czujny-13PBP
Demon13PBP
Jacho_13PBP
Junior_13PBP
Muniek_13PBP
Razzor 13PBP
seba_13PBP
starszy_13PBP
Szmitek_13PBP
edie_Shaft
pychu87_ Shaft
Yena - Shaft
tony_SHAFT
raven_PantheraLebork
Technofilia_Pantera Lębork
klapi_Pantera Lębork
biko_Panthera Lębork
Bezel_LGR
Fidello
Michael_Shaft
Michal
Marcin_NaVY Team
Ruczi_Navy Team
Mionsk_LGR
Chris73_Navy Team
Piorun_Navy Team
Domar_LGR
Giger_got
Dymek_got


DOWÓDCY NIEBIESKICH: STARSZY (13PBP) oraz RAVEN (Panthera Lębork)


P.S: Proszę mi nie pisać o zmiany teamów bo gdzieś w przeciwnym obozie jest Wasza siostra, stryj czy wujek. Nie interesuje nas to. Teamy zostały podzielone a dowódcy wyznaczeni. Nic na tych stanowiskach nie ulegnie zmianie !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
milo
PostWysłany: Wto 18:01, 26 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 07 Sty 2010

Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PIROTECHNIKA:

* możecie posiadać własne dymy

* możecie posiadać granaty z grochem

Proszę oczywiście jak zawsze o umiar i nieprzesadzanie. To nie konkurs na najgęstszy dym. Inną pirotechnikę, potrzebną do rozgrywki, dostarczy organizator

GODZINA I MIEJSCE SPOTKANIA:


Spotykamy się przy wjeździe na były, słupski Poligon. Tam zostawiamy auta i mamy do przejścia kilka metrów do obozu offgame, gdzie odbędzie się odprawa. Na miejscu od godziny 8.15 będą czekali na Was ludzie, którzy będą kierować na obóz offgame oraz proponować ewentualne miejsce na zaparkowanie auta. Proszę kierowców o ustawianie się z głową i nie tarasowanie głównej drogi dojazdowej do miejsca odprawy( auto cateringowe musi mieć przejazd ). Poza tym im dalej auta będą ustawione od miejsca rozgrywki tym lepiej Wink

Odprawa w obozie offgame rozpoczyna się o 8.45. Najpierw kilka słów do wszystkich a później poproszę jedynie dowódców aby rozdzielić i przedstawić im zadania, o których dowiecie się bezpośrednio od nich. W tym czasie pozostałych graczy będziemy znakować taśmami - białą i niebieską.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
milo
PostWysłany: Pią 11:16, 29 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 07 Sty 2010

Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

UWAGA !!!

Przez panujące warunki pogodowe i spore ilości zalegającego śniegu, informujemy iż jakikolwiek wjazd na poligon autem nie ma racji bytu. Z tego też powodu, auta zostawiamy na parkingu, przy CASTORAMIE. O godzinie 8.15 będzie tam na Was czekał MILLER44 (SPZ), który poprowadzi Was bezpośrednio na miejsce zbiórki. Niestety będzie to kawałek do przejścia a w tym przez kilka metrów będziemy poruszać się drogą publiczną. Proszę o NIE PARADOWANIE REPLIKAMI i szpejem. Nie bądźmy dziećmi, nie celujmy do aut i pochowajmy jak najwięcej rzeczy, które wzbudzać mogą zbyt duże zainteresowanie służb mundurowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna -> ZAPROSZENIA / Spotkania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare