Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
19.12.2010r. ARCTIC COMBAT Mission
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna -> ZAPROSZENIA / Zaproszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dantee
PostWysłany: Sob 11:40, 20 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2010

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rowy

Składanie życzeń urodzinowych zwanych Ścianą Płaczu przywieźliśmy z Borneo 2009 i tak się przyjęło.Przy takim stanie teamów to prezentów będzie moc.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sawikowa31
PostWysłany: Sob 12:02, 20 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 01 Kwi 2010

Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

a no tak saperem:) hihi to może Pytlaczek, on sie zna:)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Sob 12:14, 20 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

Dantee napisał:
Składanie życzeń urodzinowych zwanych Ścianą Płaczu przywieźliśmy z Borneo 2009 i tak się przyjęło.Przy takim stanie teamów to prezentów będzie moc.


No moc życzeń to będzie - średnio gdzieś jakieś 400fps-ów - heheheheheeh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Sob 12:15, 20 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

Pytlaczka to bym wskazał jak bym wiedział (czytaj - był pewny) że przyjedzie. Dlatego też wskazałem Szwagra. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ruczi
PostWysłany: Nie 20:37, 21 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NAVY TEAM

Na dzień dzisiejszy możecie na mnie liczyć i mam nadzieję że nic w tym temacie się nie zmieni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Nie 21:05, 21 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

czyli podsumowując chętni na wyjazd to:
1) ja
2) szwagier
3) Gosia
4) Ruczi
5) Piorun
6) Czarek
7) Asia
to Ci z którymi rozmawiałem lub napisali coś na forum. A reszta? Dajcie mi znać co i jak bo pewnie za niedługo trzeba będzie podać skład osobowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacek1246
PostWysłany: Nie 22:56, 21 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lis 2010

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Respawny
Drużyny przez pierwsze dwa zadania działają razem we frakcjach, frakcje będą dwie. Dla obu frakcji rozstawione będzie po jednym respawnie stałym. Frakcje po wypełnieniu dwóch pierwszych zadań rozpadają się i każda drużyna działa samodzielnie. Respawny początkowe stałe pozostają i służą jako szpitale neutralne dla każdego kto zginie w ich obrębie. Każda drużyna dostanie możliwość rozstawienia dwóch respawnów mobilnych w miejscach, gdzie im najlepiej pasuje. Z tego typu respawnów może korzystać tylko ten team, ktory go rozstawił i którego napis widnieje na oznaczeniu respawnu. Od każdego z respawnów stałych i mobilnych nie wolno prowadzić walk w zasięgu strzału z aeg'a.
Każdy respawn odpalany co 30 minut, np. 9:00, 9:30, 10:00, 10:30 itd.

Proszę o zabranie przez każdego uczestnika po jednym bandażu osobistym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacek1246
PostWysłany: Nie 23:01, 21 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lis 2010

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Proszę dowódcę o podanie nr tel. do niego samego, aby się skontaktować w razie konieczności podczas imprezy. Numer poproszę na PW. Smile

Dla każdej ekipy rozdane zostaną dwie dokładne mapy terenu, jedna zalaminowana, a druga bez laminatu. Oprócz tego, link do mapki niedługo pojawi się na forach. UWAGA!!! Dla każdej drużyny będzie inna mapa, ponieważ od razu zaznaczone na niej będą artefakty do zdobycia. Na forach podana zostanie mapka poglądowa na teren z zaznaczonymi głównymi punktami orientacyjnymi.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacek1246
PostWysłany: Pon 17:42, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lis 2010

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Bardzo dziękuję NAVY TEAM za rewelacyjną współpracę. Jako pierwsi nadesłaliście info na temat saperów oraz najszybciej od Was dostałem wiadomość z nr kontaktowym do dowódcy. U Was na forum najszybciej są analizowane podane informacje. SUPER i oby tak dalej.

Kto wie, może za to też będą nagrody.

Do zobaczenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 17:42, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Pon 17:51, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sawikowa31
PostWysłany: Pon 18:21, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 01 Kwi 2010

Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

:] no no

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacek1246
PostWysłany: Pon 18:47, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lis 2010

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zachęcam do przeczytania artykułu o imprezie na portalu Koalicji Północ oraz obejrzenia zawartego w nim trailer'a.

[link widoczny dla zalogowanych]

Oprócz tego przesyłam oficjalną mapę terenu z zaznaczonymi na niej najważniejszymi punktami orientacyjnymi.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 22:45, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Jacek1246
PostWysłany: Pon 19:19, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lis 2010

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

FRAKCJE

BLACK SOLDIERS:

NAVY TEAM USTKA
SHAFT ASG TEAM USTKA
TEAM 20 SŁUPSK
TEAM 30 DARŁOWO
TEAM 40 SŁAWNO

WHITE SOLDIERS:


75TH RANGERS RGT KOSZALIN
WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG
BLACK WIDOW SŁUPSK
NAVY SEALS KOSZALIN

Frakcja BLACK SOLDIERS startuje od strony BOWiDu, natomiast frakcja WHITE SOLDIERS startuje od strony drogi na Mielno.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 22:46, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Jacek1246
PostWysłany: Pon 23:10, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lis 2010

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Tak jak w początkowej informacji, chciałbym poruszyć temat opłat.

Prosiłbym serdecznie o to, aby dowódca każdego teamu podał do dnia 1 Grudnia listę osób uczestniczących w rozgrywce z jego ekipy, wg wzoru:

1. Józek
2. Stefan
3. ...
4. ...
itd.

W dniu imprezy, podczas odprawy proszę również dowódcę o przekazanie odliczonej kwoty za cały skład drużyny. Będziemy posiadać listę składu osobowego wszystkich drużyn i na bierząco, zaraz po wpłacie przez dowódcę będziemy odchaczać, że opłata została uiszczona. Przypominam, iż opłatą jest 10zł od osoby. Co w tej cenie? Macie na początku tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marcin
PostWysłany: Pon 23:50, 22 Lis 2010 Powrót do góry


Dołączył: 19 Gru 2009

Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka - Navy Team

w związku z powyższym proszę o wpłatę do mnie kasiorki. Osoby, które nie wpłacą do 30-11-2010r. po 10zł nie będą zgłoszone do uczestnictwa w zlocie.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.navyteam.fora.pl Strona Główna -> ZAPROSZENIA / Zaproszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare