Autor Wiadomość
Leon T30
PostWysłany: Śro 17:35, 13 Paź 2010    Temat postu:

Z okazji Dnia Niepodległości ( 11 listopada ) , który pokrywa się z Dniem Niepodległości Wolnej Wsi Bichać, planujemy- Ja, Sotys Wolnej Wsi Bichać - obchody " zintegrowane" dn. 13.11. 2010 ( sobota ) - czy pasuje Wam sobotni termin ?
sawikowa31
PostWysłany: Czw 23:40, 07 Paź 2010    Temat postu:

Jesli chodzi o pogode nooo to była wysmienita, tak jak i cala strzelanka oraz pyszny poczęstunek na koniec. Myslę że nie skłamie jak na pisze w imieniu Navy team że bawilismy się świetnie:), mimo że nie zdobylismy żadnego artefaktu, ale za to rozgromilismy co niektórych:)Smile
Pozdrawiamy i do zobaczenia na kolejnej strzelance:)
Leon T30
PostWysłany: Czw 9:36, 07 Paź 2010    Temat postu:

W końcu mam czas i coś napiszę... Wink Bardzo, ale to bardzo dziękuję, że zdobywaliście "Skarby Sotysa" na "imprezie" T30. Gwarantowaliśmy bezdeszczową pogodę i słowa dotrzymaliśmy Wink , co do reszty - na każdej "strzelaninie" są niedociągnięcia ale wszyscy uczymy się z każdą organizowaną "imprezą" .
Dzięki i do zobaczenia "w polu" mam nadzieję niebawem !
Leon T30
PostWysłany: Śro 17:00, 29 Wrz 2010    Temat postu:

DOJAZD.
Jak dojechać do Darłowa to raczej wiecie Wink , od strony Ustka/Słupsk wjedziecie do Darłowa, miniecie cmentarz, przed basztą skręcacie w lewo, przez rondo prosto, drugie rondo ( przy Orlenie ) w lewo, na skrzyżowaniu ( przy Biedronce ) w lewo ( droga nr 205 na Sławno ) wyjeżdżacie z Darłowa i drugi zjazd w lewo ( droga z płyt betonowych, będzie znak/reklama drewniana "Letnisko Spławie" i reklama "Leśny Dworek" ), kawałeczek prosto i jesteście na miejscu. Pamiętajcie - droga 205 na Sławno !
Leon T30
PostWysłany: Wto 21:11, 28 Wrz 2010    Temat postu:

Dziękuję za zgłoszenie i do zobaczenia ! ( oczywiście będzie jeszcze info odnośnie dojazdu )
marcin
PostWysłany: Wto 18:55, 28 Wrz 2010    Temat postu:

jasne
sawikowa31
PostWysłany: Wto 16:51, 28 Wrz 2010    Temat postu:

spoko Marcin:) jak coś bedziemy sie zdzwaniaćSmile pozdro
marcin
PostWysłany: Pon 22:31, 27 Wrz 2010    Temat postu:

poszło zgłoszenie na 5 osób tj:
1) marcin
2) szwagier
3) Gosia
4) Asia
5) Cezi

Co do wyjazdu jeszcze sie dogadamy.
Pozdrawiam
Leon T30
PostWysłany: Pon 16:09, 27 Wrz 2010    Temat postu:

tik,tak.. czas mija... do 20tej mało czasu zostało...
Darecki
PostWysłany: Nie 21:48, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Tylko pamiętajcie że nie jest to zwykłą strzelanka. Wczytajcie się w zasady bo potem można się nieźle zdziwić. Sporo chodzenia a strzelania może być znacznie mniej. Jeśli od Was będzie mało osób możemy połączyć siły. Leon pisał o zespołach 4-6 osób. Nas będzie chyba 4, no chyba ze uzbieracie cały skład to nie ma sprawy.

Naprawdę polecam przyswojenie zasad MCS i mam nadzieję do zobaczenia.
sawikowa31
PostWysłany: Nie 15:09, 26 Wrz 2010    Temat postu:

NO PEWNIE ZE JEDZIEMY:) JA JADE 100%
Szwagier
PostWysłany: Nie 14:46, 26 Wrz 2010    Temat postu:

ja jade na 100%. Jedyny problem to uszkodzony magazynek. Może ma ktoś mi pożyczyć do kałacha?
marcin
PostWysłany: Nie 11:21, 26 Wrz 2010    Temat postu:

no to pisać lub dzwonić do mnie kto chętny na wyjazd! I to migusiem!
Leon T30
PostWysłany: Pią 15:42, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Operacja "Skarby Sołtysa" rozpocznie się 3.10.2010 o godzinie 10.00.
W terenie działały będą drużyny 4-6 osobowe ( jeśli z jakiegoś teamu przybędzie więcej osób - dzielą się na 2 drużyny ).
Zadanie drużyn będzie polegało na odnajdywaniu zaznaczonych na mapie artefaktów - "Skarbów Sołtysa" . Artefakty należy dostarczyć do sędziego, który znajdował się będzie w określonym miejscu zaznaczonym na mapie. ( oczywiście artefakty można przejmować przeszukując truposzy - przeszukiwany niech nie utrudnia i oddaje artefakty dobrowolnie Wink, to tylko zabawa )
Drużyna która zbierze i do końca rozgrywki dostarczy do sędziego najwięcej artefaktów wygrywa i zdobywa "Puchar Sołtysa Wolnej Wsi Bichać".
Mapy, dokładna liczba punktów z artefaktami na miejscu, prosiłbym przyjechać tak na 9.30 -40 żeby można było zrobić małą odprawę z d-cami drużyn.

Co zabrać: kompasy
Czego nie zabierać: z dużo kanapek, po rozgrywce będzie kiełbaska z ognicha, kaszana z grila oraz napoje ( w tym dla pełnoletnich piwko z beczki;) )

I teraz przykra sprawa - jako że będziemy częściowo na prywatnym terenie musimy wprowadzić tzw. wpisowe - 10pln od osoby ( w tej kwocie parking "dozorowany" i jedzonko, które musieliśmy wziąć jak chcemy tam chasać Wink )
( PLNy płatne na miejscu)

Dokładne dane odnośnie dojazdu podam niebawem. ( zaczynamy tutaj http://www.lesnydworek.afr.pl/index.htm )

DO PONIEDZIAŁKU DO 20.00 PROSZĘ D-CÓW EKIP O POTWIERDZENIE PRZYJAZDU I PODANIE LICZBY UCZESTNIKÓW KTÓRZY BĘDĄ NA 100% !!!

Wszelkie pytania proszę na PW.
Leon T30
PostWysłany: Czw 9:58, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Zasady Milsim Combat System uproszczone.

Magazynki
Replika broni zasilanej w rzeczywistości z taśmy - każdy magazynek o dowolnej konstrukcji, załadowany maksymalnie pojemnością realnego odpowiednika x2 /czyli np. 30bb w oryginale 60bb w replice/.Pozostałe repliki – real-, low- i mid-capy. hi-cap-- podczas ładowania nakręcić i wysypać pozostałą zawartość.. Magazynki bębnowe (np. CMag) lub inne dużej pojemności występujące w rzeczywistości można ładować ilością kulek jak w odpowiedniku realnym x2. Poprzez ilość "jak w odpowiedniku realnym" rozumie się kulki możliwe do wystrzelenia, więc jeśli konstrukcja magazynka powoduje, że w magazynku są kulki, których nie da się Wystrzelić (pozostają w podajniku) ilość załadowanych kulek można zwiększyć o tą wartość.Dozwolone jest przenoszenie luzem amunicji dodatkowej:
Strzelec (broń indywidualna) - 500szt.
KMista (zespołowa broń wsparcia) 1200 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 80 szt.
Broń krótka - 50 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).
Pirotechnika
Zakaz używania, wyjątek stanowi saper i środki służące do niszczenia paczek. Każdorazowo po zniszczeniu paczki należy sprawdzić czy nie zostało naruszone bezpieczeństwo p.poż.
Miny- Można używać min ASG na kulki lub talk, sprężynowych lub gazowych oraz min dźwiękowych. Miny dźwiękowe – odciąg nie dłuższy niż 4 m, powoduje WZW tego który uruchomił. U osób znajdujących się w odległości mniejszej niż 1m od tej która uruchomiła powoduje rany korpusu (opatruje inny gracz).
Karty CCS Tym razem jeszcze bez nich
Zranienia i Opatrywanie ran
1 trafienie – Opatrujemy.
2 trafienie – Wyłączony z walki.
Opatrzenie rany polega na założeniu opatrunku na zranioną część ciała.
Trafione kończyny opatrujemy sami nie używając rannej kończyny, trafienia w korpus i głowę opatrzyć musi inny gracz. NIE MA MEDYKÓW. Opatrunki we własnym zakresie.
Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki do momentu "odebrania" innej broni osobie w stanie WZW lub do czasu wyjścia gracza z respa.
Trafienie jedną serią (trafienia w odstępie nie większym niż 0,5 sek) liczone jest jako jedno trafienie.
W momencie trafienia należy upaść i wyciągnąć czerwoną szmatę. Każde kolejne trafienie nie w serii liczone jest jako oddzielne trafienie. Oznacza to przejście rannego
w stan WZW. Dopuszczalne jest użycie hasła "dostałeś" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości (mniej niż 4 m) w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę..
RL – Rana lekka, (kończyny) nie używa zranionej kończyny.
RC – Rana ciężka, Ranny w głowę lub korpus nie może czołgać się dalej niż 5m. Nie może krzyczeć.
WZW – nie komunikuje się w żaden sposób z innymi graczami, pada od razu po trafieniu, wyjmuje czerwona szmatę i nie podnosi się pod żadnym pozorem. Niedopuszczalne jest przemieszczanie się WZW gdy wokoło toczy się walka.
RESPAWN – nie ma specjalnego punktu resp. WZW pozostaje w miejscu trafienia na okres 30 min.
Rannego lub WZW można przenosić. RL może się podpierać o kolegę i przemieszczać. RC i WZW nie może angażować się w transport swojej osoby.
Po czym dołącza do swojej ekipy. Skryte zlikwidowanie przeciwnika przy pomocy strzału z repliki patrz poniżej jak w „silent kill’u”.
Walka wręcz Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa "zabity" – w tym momencie ofiara powinna zachować się jak przy trafieniu czyli upaść. Zabity za pomocą "silent kill'a" nie może w żaden sposób komunikować się z innymi graczami i musi pozostać na miejscu do czasu oddalenia się innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osobę, która go "zabiła" (w granicach rozsądku, nie dłużej niż 1 h, nakaz taki ma umożliwić skryte
wykonanie zadania przez osobę likwidującą np. wartownika).
Można również użyć hasła "ogłuszony" (również dotykając celu). Ogłuszona osoba jest niezdolna do komunikacji, poruszania się czy walki przez 5 min. Jeńcy W grze można brać jeńców. Jeńca można wziąć na dwa sposoby:
- poprzez ogłuszenie;
- poprzez przejęcie rannego przeciwnika i dostarczenie go do własnej bazy. Jeńcy mogą być przetrzymywani dowolną ilość czasu. Obowiązek pilnowania jeńca spada na stronę
biorącą go w niewolę. Na czas transportu jeńca można mu odebrać wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporządzenie, amunicję). W czasie przetrzymywania w bazie przedmioty jeńca powinny być bezpiecznie zebrane w miejscu bliskim i widocznym dla jeńca. Jeńca można przeszukać (ograniczając
się do części umundurowania i oporządzenia) i skuć (jedynie z przodu, nie dozwolone jest kucie z tyłu). Jeśli jeniec się na to nie zgadza powinien o tym poinformować zatrzymujących i jednocześnie wydać wszystkie ukrywane przedmioty in-game (mapy, rozkazy) i uznaje się za "skutek" ze wszystkimi wynikającymi z tego ograniczeniami ruchowymi. W takiej sytuacji jeniec może zatrzymać swoje wyposażenie ale nie może ich w żaden sposób użyć. Jeniec nie może użyć "silent killa" ani ogłuszenia.
Pewnie nie będzie na to czasu, ale jakby nadarzyła się okazja to wiadomo jak i co.
Rozsądek !
W sytuacjach niejasnych lub nieopisanych wprost w zasadach należy stosować zdrowy rozsądek.
Oznacza to NIE ułatwianie sobie i maksymalne naginanie zasad dla własnej wygody, a działanie możliwie najlepiej symulujące rzeczywistą sytuację. Nie używamy Hasła STOP w sytuacji w której komuś coś się wydawało, a komuś innemu nie, ponieważ ma to być trening, a nie walka o złote kalesony. Zatrzymanie gry następuje tylko w przypadku naruszenia zasad bezpieczeństwa lub pojawienia się osób postronnych w zasięgu replik przy pomocy komendy „PRZERWIJ OGIEŃ” lub „CYWILE” – zależnieod sytuacji.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group